Min Galaxy stänger sig?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av MickeBu, 15 dec 2010.

1. MickeBu

MickeBu Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,
    Fick min galaxy idag, fin telefon bara den kunde sluta stänga ner sig hela tiden hade jag varit nöjd.

laddade ner ett par widgets, är det därför den startar om sig hela tiden?

När jag trycker på högra sidknappen för att låsa pekskärmen startar den om sig?
    Håller inte intryckt då ska den ju stänga ner sig utan ett snabbt tryck bara, då ska man väl låsa pekskärmen?

Nån som hört eller känner igen detta?

2. swedesoc

swedesoc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Låter ju som något är snett!
    Om jag vore som du skulle jag testa en factory reset (glöm inte att synca/backa upp kontakter,lösenord m.m innan bara) och lämna tillbaka/ringa samsung om inte det hjälper.
    Är dock inget proffs på detta men har erfarenhet av samsungs kundservice och dom frågar i regel om man har testat att göra en reset när man ringer.

3. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    729

MINA ENHETER

Är du helt säker på att den startar om, för jag tror du menar att den släcker skärmen och aktiiverar låsskärmen för isf så är det som det ska,har jag däremot fel så har du defenitivt ett fel på din lur och då kan du börja med inlägget ovan

4. MickeBu

MickeBu Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Uppgraderade till 2.2 Froyo trodde alla Galaxys nu kom med 2,2 redan klart.
    Men det hjälpte inte heller, startar om sig själv hela tiden sen plötsligt funkar det ett tag utan omstart.. sen börjar den igen får skriva in pinkod typ hela tiden.

En annan konstig sak, pratade med nån i telefon när samtalet var klart och jag stängde ner till huvudmenyn blev skärmen svart och den startade om sig igen o_O

Iaf kommer få en ny imorgon,, så får vi se!!! ;)

5. swedesoc

swedesoc Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tråkigt att du fick ett måndagsex men väldigt fint att du får en ny så fort iaf.
    Lycka till med den nya luren.

6. 1an

1an Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Får du en ny efter 1 dag? Har aldrig varit med om en sån bra service! Varför fick du en ny?

Vanligvis brukar det ta många veckor/månader och minst 3 reparationer med samma fel för att man ska få en ny.