Problem: Min Htc X pekskärm pajj på en yta fixa?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av smockinator, 1 aug 2012.

1. smockinator

smockinator Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena alles!

Nu har jag ett problem med min Htc x one när jag tog ut telefonen funkade den felfritt och hela ytan på pekskärmen fungerade ypperligt! sen kom firmware update och jag gjorde det helt plötsligt funkar inte pekskärmen på en yta typ i mitten..

Jag tänkte att det kanske skulle lösa sig med tiden 2 updates senare och problemet kvarstår PUST! jag har återställt telefonen flera gånger kalibrerat skärmen massor av gånger men inget funkar.

Så när jag försöker trycka ner apps som frågar vill du stänga ner den ja/avbryt i upprätt läge på telefonen så funkar det inte.

Och i vissa lägen går det inte att vrida ner telefonen i liggande läge på vissa appar ja ni vet och stänga ner.

jag håller på att bli galen på detta problem vill ju inte lämna in den heller då anovo kommer ta hand om telefonen och ni vet ju hur dom är tyvärr!

Så finns det nån lösning på detta problem ni vet om? bifogar en länk där jag har dragit med fingret över ytan i ett ritprogram så ser ni exakt var felet ligger på skärmen.

http://ladda-upp.se/data/hnjhckjphxofo/