Hej Min kompis har failat stort. Han skulle vara smart och använda grafiskt lösenord. Vad tror ni han gör? Ju han glömmer lösenordet XD. Jag bara okej skit samma det är lätt att få tillbaka man behöver bara logga in på Google mail kontot. Tror ni han kommer ihåg den eller? Nej!! Jag kommer ihåg lösenordet för det var jag som hjälpte honom med det. Men jag kommer inte ihåg namnet på kontot. För alla namn var upptagna och jag skrev bara nått för jag orkade inte komma på massa namn till kontot. Och där faila jag Men han kopplade fel konto till google kontot. Där faila han igen. Och nu till saken. Hur gör man hard reset? Jag håller inne ström knappen och volym knappen och jag kommer till den vita rutan där det står FTM men sen då?
Går det inte bara att testa sig fram på det grafiska lösenordet? Annars kan man köra in ClockworkMod Recovery och göra en factory reset (osäker på om det löser problemet, dock) - eller flasha en ny ROM som tex Japanese Jellyfish. Guider finns här på forumet om du söker, och det är inte allt för svårt.
Haha kom på namnet nu XD Men skulle vara kul att veta hur man gör hard reset på en china mobil Jag har original romen på datorn. META-INF, system och boot