Min Nexus har tappat minnet?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av devotional, 27 okt 2010.

1. devotional

devotional Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Missade att stoppa in min Nexus på laddning igår kväll så den var helt urladdad imorse när jag stoppade in den i väggen. Slog på den efter några minuter och efter att ha knappat in PIN-koden så märkte jag dels ett antal FC från olika appar och dels att telefonen hamnar i setup-wizarden...

Det verkar alltså som om mina inställningar har rykt. Bestämde mig för att stänga av telefonen för att se om det är något man kan gå in och fixa utan att skriva om allt.

Någon som varit med om något liknande?

Jag kör CM6 och har väl någon backup från några veckor tillbaka...

2. devotional

devotional Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ifall någon är intresserad så tog jag en nandroid backup och försökte sedan med omstarter, rensa Dalvik cache och lite felsökning utan att komma framåt.

Jag gick igenom setup-wizarden och skrev in mitt Google-konto och jag fick tillbaka det mesta. En del appar gav FC men efter ominstallation fungerade de igen. Några inställningar såg ut att ha nollställts (t.ex parametrar till Live Wallpaper). SMS, Call history etc. verkar vara kvar.

Vet inte om det har med saken att göra, men den enda app som var helt borta var Angry Birds som jag installerade någongång i veckan och som nog var en av de sista apparna jag körde igår kväll. Appen var alltså helt borta och fick installeras om...