Övrigt: Min note har fått superkrafter..

Discussion in 'Galaxy Note - Allmänt' started by brodiniozo, Feb 9, 2012.

1. brodiniozo

brodiniozo Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Okej. Det här är så sjukt jävla skumt..
    Jag satt och spela ett spel som krasha, så jag valde att starta om telefonen. Det första jag märker när jag starta telefonen igen är att min bakgr bilds svärta är kolsvart utan det minsta 'block' bildningar.
    Jag blev sjukt fundersam och titta på mina andra bilder, och samma sak där!! Sen testa jag gå in i kalkylatorn där det syns tydligt med denna 'bandning' eller vad det nu heter, och det var HELT borta??!!
    Sen testa jag söka på diverse youtube videos och kunde inte hitta EN ända video med svarta kuber osv??! ..och jag hat haft massa av dessa problem?! Vad tusan har hänt? :-D

/ Brod

2. D_Odell

D_Odell Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Låter ju sjukt bra. Nästan för att vara sant. Har du root och Voodoo appen för skärmen?

Annars om du blivit uppdaterad på något sätt?

3. brodiniozo

brodiniozo Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Efter jag inte använt telefonen på hela dagen så ser nu allt likadant ut igen. Jag önskar att jag hade fotat kalkylatorn när den va helt utan grafiska problem, för att visa vilken gigantisk skillnad det var. Jag har varken rootat eller fått någon uppdatering (har ej på automatik).
    Då vet man att telefonen KAN se bra ut iaf. Vad tusan hände min note idag? Jag finner det här ytterst märkligt och oroande över att det är något som inte kan fixas med fixar/uppdateringar.

/ Brod

4. R3b0rn

R3b0rn Impartial Droid Staff Member

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 17 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Apple iPhone 17 Pro Max
    Om det är till någon tröst har även jag råkat ut för detta! :D men som du sa. En reboot eller skärmen av länge så är man tillbaks på ruta ett.

Mitt hände mellan ett kernel byte dock...

| MIUI XJ Powered Galaxy Tab 7 P1000 | T4p4t4lk |