Tjenare, börjar låta som att du har fått ett väldigt dåligt exemplar! Det blir nog kanske att skicka in den oavsett, men pröva göra factory reset och hela köret!
Jag brukar köra "SMS Backup+" för att synka smsen till Gmail (för att sedan återställa dem) och sedan kontakter och sånt kör man till Gmail via vanliga sättet... Programmen, vissa säger att man ska köra backup på dem och kasta in dem, men problemet är (eller var förut iaf) att du inte kan uppdatera dem via market, vilket sög... Detta kanske är ändrat på nu, men hur som helst, har man inte många program så kan man skriva ner dem någonstans och ominstallera! (KÖPTA appar är de enda som hamnar under "mina appar" när du kört factory reset, de andra försvinner bara)
Och random restarts kan bero på:
- Du har 2.3.5
- Du har smuts i USB-kontakten
- Ditt SD-kort leker lite (om du har något)
- Du kan ha ett fel som många andra, att WIFI krånglar lite...
Många av dessa fel hoppas jag att man åtgärdar i och med Android 4.0 men man vet aldrig... Så funkar det inte snart, och ni har prövat allt som föreslagits, så är det nog bara att lämna in telefonen tyvärr! Byt Simkort med några och se om det fungerar bättre att smsa, pröva allt sånt... Ta ut batteriet, rengör usb-kontakt, allt!

Click to expand...