Övrigt: Mina åsikter om telefonen

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av hobbitar, 21 jul 2012.

  1. hobbitar

    hobbitar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2010
    Inlägg:
    225
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har jag haft min Razr i några veckor och tänkte bara skriva lite om vad jag tycker om telefonen hittills:

    Först å främst så kan jag nämna att jag inte har installerat speciellt många appar eftersom jag går och väntar på ICS.

    Hittills så måste jag säga att telefonen har fungerat riktigt bra. Jag tillhör den skaran som inte märker av diverse nackdelar som folk brukar påpeka. Skärmen har ju varit en sak som många säger är dålig på Razr (Pen tile) men detta är verkligen inget jag har märkt av.

    Batteritiden är en fröjd och jag har hittills inte lyckats dra ur batteriet helt under en dag även om jag spelat/surfat under långa perioder. Den dagen batteriet börjar bli dåligt kommer jag antagligen byta telefon, eller så får man helt enkelt byta batteri (det går att göra även om det kan vara lite pilligt)


    Det var väl det jag hade att skriva för tillfället. Jag vet inga direkta nackdelar med telefonen för tillfället men dyker det upp något så kommer jag nmna det i denna tråden. Hoppas inte detta inlägg blev alltför meningslöst :)
     
  2. Playstation

    Playstation Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2012
    Inlägg:
    1 764
    Mottagna gillanden:
    95

    MINA ENHETER

    Flasha in ICS och telefonen blir sjuktligt bra. Du behöer ej roota och kommer får updates OTA.