Mina dagar med X5 som dator ersättare

Diskussion i 'Ideos X5' startad av Noveli, 31 maj 2011.

1. Noveli

Noveli Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej nu har jag haft min Ideos X5 i några månader och det är min första mobil jag inte hunnit tröttna på men jag trodde aldrig att den skulle funka som temporär dator.

Tur i oturen så har jag fått testa på det, min dator gick sönder söndag kväll och behöver ominstalleras. Så medans jag väntar på att få tebax en skiva jag lånat ut använder jag nu min android.

Har den stabila custom rom från xda och använder comviq.

Det går hur bra som helst att använda sig av mobilen till allt! Har egentligen inte stött på något jag inte kunnat göra, förutom att spela spel förståss. Telefonen har inte kraschat och jag har laddat den typ en gång per dag.

Jag är online på msn halva dan ungefär och lyssnar på musik, läser bloggar och annat surf, läser Ebooks på kvällen, kikar runt på market ^^ Jag Youtube'ar lite.

Det är ändå snabbare att använda datorn till vissa saker plus att jag har problem med en favoritsida med Dolphin browser HD. Men denna mobilen är annars verkligen underskattad för kostnaden. Jag älskar verkligen min X5 nu :) om ni funderar på att köpa en budget telefon som kan hantera det mesta köp denna <3

2. Blup

Blup Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Kan inte annat än hålla med på det sista, perfekt i väntan på nästa Nexus! :)