Mini pro eller Neo V?

Diskussion i 'Xperia mini/mini pro' startad av Scary_toothbrush, 30 okt 2011.

?

Mini pro eller Neo V

1. Mini pro, såklart!

8 röst(er)
    72,7%
  2. Neo V, självklart

1 röst(er)
    9,1%
  3. Ingen av dom, köp en Arc istället

2 röst(er)
    18,2%
  1. Scary_toothbrush

Scary_toothbrush Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

tjena!

Morsan skall få min Galaxy S och jag skall därför köpa en ny smartphone, jag har en budget som låter mig köpa för max 2700 kr och jag har funderat på en SE mini pro och en SE Neo ( mobilen skall helst vara vit så det blir säkert en neo V).

Jag kan inte bestämma om vilken jag skall köpa, jag vill ha mini pro för att den har tangentbord och att den är liten och snygg, medans jag vill ha Neo V eftersom den ha hdmi, 3D Sweep Panorama (har 3D tv så det kommer bli nice) och att den är snygg och har en stor skärm. Jag vet verkligen inte vilken jag skall välja, så jag ber er om lite hjälp..

en liten fråga: Varför köpte du mini pro och är du nöjd med den?

Notera att jag skall köpa mobilen i slutet av november, så priset kommer säkert sänkas och det till kan till och med komma en ny modell:innocent:

2. chompiz

chompiz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    572

MINA ENHETER

Har en arc, en ray och en mini-pro.
    Mini pron är lite tjock och har tyvärr bara en 5mp kamera jämfört med 8mp i de andra. Nu har jag visserligen ganska stora fingrar och det gör att jag tycker det kan vara lite svårt att skriva ibland. Dock överlag en mycket trevlig telefon.

Ray är nog en av de mest kompetenta telefonerna jag använt. Grymt fin kamera, bra batteritid, smidigt format och en riktigt fin skärm.

Dock använder jag helst min arc eftersom jag vant mig vid den större skärmen när det gäller surfa och skriva.

Men om du lägger på någon hundring så får du en ray från en erkänd handlare som inte importerar sina telefoner som NetOnNet m.fl som säljer till lite lägre priser. Du kommer nog garanterat inte blir missnöjd med en sådan.

Sent from my AWESOME Xperia Arc using Tapatalk

3. Mart

Mart Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Vill du ha tangentbord men gillar neo kanske du skulle satsa på att köpa en Xperia Pro? :)

4. chuck norris

chuck norris Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Eller så köper du en Neo utan V med 8mp kamera. Ett grymt prisvärt köp ^_^