1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Dubbel Surf - så länge du vill! 5 GB blir 10 GB för bara 120 kr/mån. 5G ingår och oanvänd surf sparas upp till 100 GB. Se alla erbjudanden på Fello.se
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis

Säljes: Minidator med AMD Ryzen 7 8700G

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av art0101, 30 jul 2025 kl 19:15.

1. art0101

art0101 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    347

MINA ENHETER

Minisforum MS-A1 i fint skick med AMD Ryzen 7 8700G processor. Denna minidator kan ta upptill 96GB DDR-5 minne (vilket jag har inne nu) och upptill 4 interna SSD. Säljes endast med processor. Fungerar felfritt och säljes pga. stundande uppgradering. Har Occulink för snabb extern grafik om man inte är nöjd med den integrerade grafikprocessorn.

Vanlig processorsocket så du kan sätta in en vanlig stationär processor upptill 9950X. Minisforum säljer faktiskt en version med 9950x processor. Uppgraderad till senaste bios 1.11. Originalkartong finns.

Processorn är köpt hos Amazon i en boxad version. Originalfläkt medföljer (oanvänd) liksom kartong.

Tror att 5000:- kan vara ett rimligt pris. Men alla bud beaktas som är över 4500:-.

Bild.jpeg

Bild 1.jpeg

2. niclasc

niclasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    481
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 16e (Jobb)
    Platta:
    iPad air 4th Gen
    Övrigt:
    AppleWatch Ultra
    Så inget RAM eller SSD i den för 5000kr?

3. art0101

art0101 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    347

MINA ENHETER

Kan slänga in en SSD på 1TB eller 2TB. RAM finns också (2x48GB Crucial) men då blir priset högre.

Rimliga bud accepteras.