Minnes problem

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av blitz, 14 jan 2011.

1. blitz

blitz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag har börjat få problem med att jag har för lite minne mer eller mindre alltid nu, har dock en del program installerade och har försökt att rensa så mycket som möjligt. Men får inte ordning på det.

Tänkte att man kanske kunde göra en total återställning av telefonen för att rensa bort småfiler som ligger här och där. Men jag undrar hur jag smidigast får in allt jag har nu igen.

Använder AppBrain en del så det borde ju kunna hantera alla program jag har, eller har jag fel? Men övriga inställningar och sådant hur gör man det enklast.

Har inte rootat min telefon.

2. damagee

damagee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

En fråga... du säger att du inte är rootad men samtidigt skriver du att du använder LeeDroid som rom... hur är det möjligt? Jag är inte alls nån nallefreak men du kan väl inte köra orginalnalle med customrom... eller så har jag helt åt h*****e fel...

Sen tycker jag att du ska använda titaniumbackup och ta en backup fil på alla appar och inställningar om du är rootad?
    Eller Mybackup om du inte är rootad?

3. blitz

blitz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag var inte rootad när jag skrev inlägget, rootade natten till i söndags. Så denna tråd kan låsas då min problem just nu är över.