Hej! Har en O3D som minnet börjar bli fullt på. Så jag skall köpa ett 32- gig minneskort nu. Jag undrar vilket jag skall ha, vilket som är billigast och kravet är att det är på 32-gigabyte minne. Funkar detta minneskort i min O3D WEBHALLEN.com - Samsung Secure Digital 32GB (SDHC) (Class 10) ?? Tacksamn för svar! Mvh Obs. vet inte om tråden ligger rätt.
Tyvärr så passar inte det kortet som TS länkar till. Det är stoleksskillnad på vanliga SDHC och microSDHC kort. Kortet som passar till optimus 3d är WEBHALLEN.com - Samsung microSDHC 32GB (Class 10) Toni Phone House Kundtjänst
Det du kan tänka på är att ha en så hög klass som möjligt (Skriv- och läshastigheten). 10 är iofs bra.
Det kan vara lite lurigt, mitt klass 2 kort kommer upp i klass 6 hastigheter och jag vet att jag inte är ensam. Har man tur kan man spara in en del. Sent from my Blade using Tapatalk
Fan så billigt det har blivit. Under 400:- för en 32gb är ju inget att tveka om man behöver minneskort.
Det är just så det klassas. En minimisiffra från tillverkaren som nog inte kontrollerar varan så mycket när den har gått upp till storskalig produktion, inte i samma utsträckning som tidigare. Därför får man bara se det som ett plus om ett lågt klassat kort har hastigheter likt ett högre klassat kort.
Tack för snabba svar! Har beställt det som "Thephonehouse" skrev, verkar vara ett grymt och billigt kort!