Fråga: "Missfärgad"/smutsig kant?

Discussion in 'One X - Allmänt' started by dymatize, Apr 23, 2012.

1. dymatize

dymatize Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Alltså min telefon fungerar klockrent MEN en sak som är jävligt irriterande med denna är att den har en liten men synbar "smutsighet" mellan övergången från den blanka delen till den matta del på chassit (den mot/nära skärmen). Svårt att förklarar men jag skulle säga att färgen är nästan åt det rosa hållet. Det är precis som att det skulle vara från fabriken eller när den kommit i transporten (kanske att den legat och nött i pappkartongen). Har lyckats pusta (använder en ytterst fin polertrasa avsedd för utställningsbilar + ett hårdvax utan slipmedel) bort lite av "smutskanten" i nederkanten under skärmen men på sidan där laddningkontakten sitter vill det verkligen inte gå bort...

Känns inte som att jag orkar inte skicka tillbaka denna eftersom jag kanske får tillbaka en ny som ser bra ut men inte funkar. Ska tilläggas att detta inte är min första HOX, den första jag fick hade ljusläckage och skickades tillbaka omg, men den hade INTE denna lilla men synbara "smuts" i/på kanten... Denna hade detta redan ur kartong. Vill understryka att det en övertydlig "defekt" men tittar jag närmare på telefonen ser jag den direkt.. J-vligt irriterande hur som helst! :( Någon annan som sett samma sak eller har samma prob som jag? :( Tips?