Hallå där
Köpte min S3'a nån gång i Augusti 2012, sedan första dagen så flimra skärmen lite granna, men jag tänkte inte så mycket på det då, dagarna gick och jag började störa mig mer och mer på flimret men hade varken tid eller ork att lämna in den (vilket jag ångrar nu)
Men i Januari så glappade usb-kontakten så var tvungen att lämna in den och påpekade då att även skärmen flimmrade, men när jag fick tillbaka mobilen hade dom bara bytt usbkontakt och uppdaterat programvaran.
flimret bestod kvar..
Nu lämnade jag in mobilen då det inte gick att ladda den varje gång, tog 1h att ladda ca 2% och påpekade även nu att skärmen flimmrade.
Det som har skett är att dom nu påpekar att skärmen är trasig pga tappskada, och har inte sagt nåt om att mobilen laddar segt..
Jag har hänvisat till första inlämningen att den även då flimmrade, och dom inte sa nåt om tappskada eller att skärmen var "trasig"
men jag tror det i själva verket är grafik/moderkortet som är trasigt, eller så har skärmen varit defekt vid leverans.
Någon som har tips eller kan hjälpa mig strida detta vidare, då jag är helt säker på min sak ??
Tacksam för alla svar som är relaterade till problemet

Click to expand...