Problem: Miui Svart skärm.

Diskussion i 'Xperia arc - ROM-filer och utveckling' startad av Pano, 17 jan 2012.

1. Pano

Pano Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Nu är det så att jag fått en telefon(SE Arc) utav min bror som han lagt in miui på.

Har fungerat klock rent i en månad ungefär, tills i morse då skärmen bara är svart .
    Plockat ur batteriet och startat om man ser loading screen etc men när telefonen ska vara klar för pin etc så blir allt svart.

Knappar etc reagerar när jag låser upp den (med svart skärm), undrar om de finns nån snabb fix att få tillbaka skärmen? har inte gjort nånting med apps etc utan kollade bara klockan imorse och wordfeud sedan låste jag den och nästa gång var allt svart.

Har haft flera androidenheter men ingen rootad innan denna. Skulle gärna ta lite tips ooch råd innan jag börjar fixa med den då jag är ny med root etc.

MvH Patrik

*edit* Lyckades bli av med den svarta skärmen genom att cansa mig fram till ljusinställningarna, lyckades få på max ljus och vips skärmen tändes.
    Kan ta bort detta inlägg, då jag tvivlar på att det kommer hjälpa nån förutom mig sj....
    Konstigt och skumt fel då jag inte pillat på ljus inställningarna utan alltid haft det på lägsta..

Last edited: 17 jan 2012