Mobilen är hos Anova andra gången

Diskussion i 'Blade' startad av Star, 6 aug 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, nu har min mobils skärm fastnat, det är andra gången som det händer igen.
    Det var en morgonen som jag skulle till stan, jag laddade mobilen när mobilen var avstängt, senare ville jag kolla hur mkt batteri jag har så jag startade mobilen, först såg jag Android gubben, sen stod det ZTE med kinesisk bokstäver och sen fastnade skärmen där. Jag försökte stänga av mobilen och starta om, det gick inte. Jag försökte även ta ut batteriet för att se om det är någon skillnad men det gick inte. Jag lämnade mobilen i väskan och efter flera minuter blev mobilen jätte varmt. Så jag lämnade mobilen hos Tele2, jag berättade min situation, nu är mobilen skickat till Anova, andra gången. Någon som har haft samma situation? Vad tror ni de gör det här gången? Första gången så fick jag en ny skärm, nu vet jag inte om jag ska få en ny skärm eller en ny mobil.

2. Tom200

Tom200 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Enligt Comviq ska du få ny först efter 3:e lagningsförsöket. Enligt konsument-verket, kan man kräva att få ny efter andra lagningen för samma fel. Jag påpekade detta och lite andra omständigheter, och fick ny istället för ett 3:e lagnings-försök.

3. Larss00n80

Larss00n80 Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    186

MINA ENHETER

Varför drog du inte ut batteriet?

Sent from my totally awesome O2x