Mobilen vägrar sättas på utav mysteriska skäl...

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av jovi, 15 november 2013.

1. jovi

jovi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

En kväll när jag satte mobilen på laddning för att den skulle vara full nästa morgon (det gör jag ofta) medans den var på. Nästa morgon var den av. Jag satte på den igen när jag såg att det bara var 2% kvar. Jag stängde av den för att spara batteri och satte den på laddning. Sedans dess har jag inte kunnat sätta på den. När jag sätter laddaren i den så kommer det ibland upp ett tomt batterimärke med en laddnings symbol som har stannat och sen visas det lite grönt i botten. Det går fortfarande inte att sätta på den hur länge den får sitta i.

Vad är fel?

Hur fixar jag det?

Jag har en Samsung Galaxy SII

Hjäp mig...

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1.057

MINA ENHETER

kass usbport i luren ... kass sladd... kasst batteri..
    testa allt och återkom ;)

3. jovi

jovi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur testar jag usbport?
    Har testat olika laddare och det verkar inte göra nått.
    Hur testar jag om batteriet är kasst?

4. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1.057

MINA ENHETER

hehe jag skulle faktiskt redigera inlägget och säga att usbporten blir ju rätt svårt att testa :D

oliak laddare gör inget.. då återstår väl att prova ett annat batteri... känner du ingen annan som har en s2 liggande ? kanske kan be snällt i butik nånstans? Vet inte hur pigga dom är på det iof men vfan fråga skadar väl inte :D

Tänkte på om usbporten blivit glapp så den inte tar laddningen pga det det verkar ju vara ett hyfsat "vanligt" problem trots allt. man kan ju testa låsa rent lite i porten med om man vågar