Den är snygg men långsam första gången man switchar mellan tabbarna. Inga stora problem egentligen. Överlag bra.
Mycket bra att kontantkort är med också.
När jag klickar i cirkeldiagrammet på en av tårtbitarna så växer tårtbiten och tar upp hela cirkeln. Väldigt snyggt. Det är dock inte helt självklart att man trycker på Back-knappen för att backa eftersom det normalt betyder backa till föregående aktivitet och liknande. Första gången så startade jag om appen för att komma till första diagrammet 
Hur man ska göra det mer intuitivt vet jag tyvärr inte. Kanske att man kan klicka på breadcrumben längst upp så kommer man till det man klickar på.
Jag har idag Snackis med 1 GB datatrafik vilket inkl. samtal kostar ca 100 kr/månad. Jag ringer i princip ingenting så den passar mig bra. Det viktiga är surfen.
När jag gör kontrollen så förslår appen att jag ska byta till Telenor Kontant Enkelt (200 kr) vilket gör att jag ska spara 32 kr. Jag dock inte se hur det kan bli så då datatrafiken kostar 9 kr/dag, dvs. ca 270 kr/månad.
När jag byter till det abonnemanget med inställningen att jag förbrukar 1 GB/månad så påstår den att surfen är 33.3 MB/dag till ett pris av 2.09 kr.
Enligt prislistan så kostar det ju 9 kr:
http://www.telenor.se/privat/mobil-telefoni/kontantkort/enkel.html
Har jag missat något i hur det abonnemanget fungerar eller är det fel i appen?
Last edited: 13 september 2012