Mobiltelefon till två barn nio och tio år gamla.

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av Wheelie, 17 jul 2015.

1. Wheelie

Wheelie Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    2
    Operatör:
    Tre Telia och Wifog

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre Telia och Wifog
    God kväll registrerade mig här för att jag fick frågan från min bror vad han ska köpa för telefoner till sina barn, nio och tio år gamla.

Jag tänkte direkt på Samsung Xcover (första utgåvan) då jag haft den själv och det verkar som en bra mobil för kids som far runt i ur och skur leker som barn gör....

Själv var jag inte speciellt nöjd med min Xcover men det var mest prestandan jag var missnöjd med kom då från en Galaxy SII frågan jag har är nu om det finns någon som har eller har ägt en Xcover 2 och kan ge mig lite feedback ang den modellen https://www.netonnet.se/art/telefongps/mobiltelefon/samsung/samsung-s7710galaxyxcover2/205140.9050/

Är den något att ha eller finns det bättre i den prisklassen med samma egenskaper som tål lite mer tuffa tag?

Mvh¨

2. reiman

reiman Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    halebop
    Telefon:
    iPhone 14 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    halebop
    Telefon:
    iPhone 14 pro
    Jag har precis köpt en begagnad nexus 5 till min 9 åring och beställt ett flip fodral från ebay. Summa 700 kr totalt Om du är rädd för att mobilen ska paja så tror jag det är bättre att satsa på ett bra skal än att köpa en tåligare mobil typ xcover. .

jnsson gillar detta.