Modern Combat 2 Review

Diskussion i 'Spel' startad av Paralyze, 25 april 2011.

1. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

En uppföljare, Spelet släpptes först till IPhone, och nu finns det till Android. Ett av dom första "First Person Shooter" spel. För en snabb och enkel recension så kolla här nedan.

12 Fält, Middle East - Eastern Europe - Och South America.
    15 Olika Skjutvapen. Det vill säga Militär Vapen
    Blur Effekter när någon skjuter på dig, samt när du avfyrar ditt vapen så kommer det "Eld" om man ska säga det rätt ifrån pipan.
    10 Spelare Online via Wifi
    Välj mellan 4 olika lägen när du kör multiplayer. Battle &Team Battle & Defuse The Bomb och Capture the Flag
    Modern Combat 2 Gameplay

Ni kan själva titta på gameplayen, Tycker spelet har en otroligt grym grafik. Spelet funkar klockrent på Samsung Galaxy S och en Samsung Galaxy Ace Och Självklart på Iphone. Så du behöver en otroligt bra processor i telefonen för att kunna driva spelet. Spelet är en grym känsla. Och kräver mycket. Kontrollerna är standard. och väldigt lätta.

Jag kan också säga att det var väldigt svårt att hitta information om vad spelet kräver. Men som sagt så funkar spelet klockrent på domma telefonerna ovanför. Du kan också hitta spelet på Applanet. ​

Min första Recension på Droidnytt.se Ni är själva välkomna att ge mig kritik för min första nyhet. NI kan läsa på droidnytt.se

Last edited: 25 april 2011
  2. kent_

kent_ Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

att säga att man behöver en otroligt bra processor är väl att ta i för det har ju inte galaxy ace direkt.

3. kanske

kanske Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Kul att ha dig ombord på Droidnytt! Hoppas att du kommer trivas!

Paralyze gillar detta.
  4. Paralyze

Paralyze Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Nja, Ace har en relativ bra processor som klarar många krävande android spel. :)

5. kent_

kent_ Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

fast gpu:n spelar också roll.

6. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1.294

MINA ENHETER

Spelet är OK. Jag kanske kan ett och annat om recensioner också, om du behöver tips och råd!