Moment 22!

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av Peter Parker, 3 jan 2012.

  1. Peter Parker

    Peter Parker Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2011
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Jag hämtade inte ut min Galaxy Note som jag beställt från Halebop eftersom jag ångrade mig. Jag följde deras regler om retur och ångerrätt. Ändå dimper det ner en fakturapåminnelse om detta från Klarna. Klarna har fryst denna faktura men kan inte ta bort den förrän Halebop meddelar dem om att varan kommit i retur! Halebop å sin sida hänvisar tillbaka till Klarna att det är de som ska stryka fakturan. Känner mig som en pingpongboll! Någon som upplevt liknande? Några råd?

    Tack på förhand!
     
  2. dweebling

    dweebling Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2010
    Inlägg:
    1 557
    Mottagna gillanden:
    204
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung S 20
    Platta:
    Samsung Tab S 10.5
    Det är Halebop som måste meddela Klarna att den gått i retur.
    Så har det varit när vi ångrat köp hos Cdon och de har också Klarna.
     
  3. Peter Parker

    Peter Parker Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2011
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Nu verkar det ordna sig. Klarna meddelade att de kontaktar Halebop för att jag ska hamna mittemellan. Tack Hanna på Klarna-who ever you are!:)