1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!. Swisha ej till "Cesar", "Julia" eller "Thi / Tieu"
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Motorola razr 40 ultra

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Anthraxabuz, 11 jun 2025 kl 09:30.

1. Anthraxabuz

Anthraxabuz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    224
    Operatör:
    Telia, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Tre
    Telefon:
    iPhone 13 Pro
    Telefon 2:
    Xiaomi Mi Max 3
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7 plus
    IMG_6634.jpeg IMG_6624.jpeg IMG_6625.jpeg IMG_6626.jpeg IMG_6627.jpeg IMG_6628.jpeg IMG_6629.jpeg Säljer en i nyskick Motorola razr 40 ultra 256gb i färgen peach fuzz.
    Ville testa vikbar, men föll snabbt tillbaka till iPhone, då hela familjen har det, FaceTime etc, osv, m.m :)

I nyskick som sagt, härdat glas på lilla skärmen och kameramodulen direkt på, när jag öppnade kartongen. Hittar inga skavanker alls och jag har bara testat den i hemmets lugna vrå. Tycker den tar bra bilder och allt flyter på fint.
    Köpt direkt från Motorola i december 2024 för 4590:-

Bud från 2500:- plus valfri frakt. Köp nu inklusive spårbar frakt. 2950:-
    Två extra skal med magsafe hänger med och även kartong såklart. Kvitto finns också.

Gott om referenser finns på min profilsida.

Kan även tänka byte mot en iphone 13 mini i nyskick. Kan då också lägga till en liten slant.

Bifogade filer:

Last edited: 11 jun 2025 kl 09:41