Säljes: Motorola Xoom 32GB Wi-Fi + 3G med tillbehör säljes eller bytes. *Såld*

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av SwedishBadger, 1 nov 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SwedishBadger

SwedishBadger Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    382
    Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Dags att göra mig av med min Motorola Xoom då den bokstavligt talar mest samlar damm så vi ser om det finns något intresse här på forumet.

Inköpt 12-02-02

Enheten har sällan lämnat huset och har alltid förvarats i Motorola Protective Portfolio Case. Skärmens skyddsplast har aldrig tagit av från enheten och den sitter faktiskt fast oförskämt bra ännu, förutom i övre högre hörnet där den börjar visa en vilja till att man faktiskt ska ta bort dessa skydd.

Ej operatörslåst.

Självklart finns kartongen kvar till både Xoomen och Motorola Protective Portfolio Case (Motorola måste älskat långa namn på tillbehören under denna tid?!) kvar.

Motorola Camera Connection Kit (Oöppnat i kartong)

Motorola Standard Dock (Öppnat ur kartong för att vrida och vända på men ej uppackat ur sina påsar, förpackningsteknikern som packat ner denna hos Motorola borde vinna nobelpris för att fylla en liten låda på bästa sätt.

Original romen var lika upphetsande som en Crocodile Lager om man älskar craft beer. En annan liknelse kan vara, lika upphetsande som att ha en Volvo B18 motor i Ferrari, så den åkte ur och just nu tickar Codename Android 3.6.6 som är byggt på 4.1.1 i enheten.

Så, hur är skicket? Bra, väldigt (med betoning på väldigt) bra skulle jag säga.

Har aldrig haft några problem med plattan och orsaken till att den samlar damm är nog mest att jag personligen inte har blivit förälskad i surfplattor, jag slösurfar hellre på telefon helt enkelt.

Säljes eller bytes mot Chromecast plus pengar eller en Apple Airport Express plus pengar, hur mycket diskuterar vi. Min Galaxy Nexus börjar bli gammal också så har du något riktigt roligt med 1920*1080 display som är legitim med kvitto och allt i riktigt bra skick, då kan vi prata om pengar emellan åt andra hållet. iPad mini hade varit väldigt bra för att ha till jobbet också men... Inga dörrar är stängda så länge det gäller forum relaterat på något sätt.

1200:- eller bud / bytesförslag här eller via PM, får jag inte något av värde för mig eller en tillräcklig peng så kan lika gärna ungarna få ha den och slita ut den tills den är dags att återvinna materialet i den.

Annonsen ligger uppe i fjorton dagar regel 6 för Köp & Sälj, kom med ett bud efter att ha läst allt och jag återkommer med svar antingen via PM eller här.
    Har en förkärlek för smidiga och snabba affärer så förhoppningsvis går det fort, i morgon är det dock ölmässa och på söndag antar jag straffet för ölmässan infinner sig på men svar på alla frågor och bud kommer så snart jag har möjlighet.

Tidigare affärer här på Swedroid https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=46666 samt https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=69046. 120 positiva och 0 negativa omdömen på Tradera. Ebay 62 positiva och 0 negativa. Användarnamn på Tradera och Ebay = SwedishBadger

Jag föredrar affär där man möts men kan självklart skicka. Och för de som missat profilen, jag bor i Trollhättan, strax över en halvtimma norr om Göteborg med tåg (om de mot förmodan någonsin går och kommer i tid!).

Och ja, bilden representerar faktiskt verkligheten och det omtalade objektet i annonsen.

Last edited: 11 nov 2013
  2. SwedishBadger

Mottagna gillanden:
    382
    Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
  3. ASR

ASR Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    1 018
    Telefon:
    Galaxy S22

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S22
    Vill bara säga om du har köpt den från Telia när de hade kampanj så är den inte låst till Telia. Plattan är olåst

SwedishBadger gillar detta.
  4. SwedishBadger

Mottagna gillanden:
    382
    Operatör:
    Fello, Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Vimla