Mottagning Sony Ericsson X10 mini pro...

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Murvald, 15 jul 2010.

1. Murvald

Murvald Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

God morgon!

Jag fick min X10 mini pro igår och är rätt så nöjd med telefonen förutom att jag har pissdålig mottagning, har jag den i fickan och plockar upp den är det inte alls ovanligt att jag inte har någon mottagning alls, någon som har tips och trix för detta?
    Kör en uppdatering i skrivande stund..

Sen, skärmlåset vill jag ha lite mer som på vanliga X10, att jag kan dra fingret på den, går det kirra tro?

2. fireon

fireon Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    144

MINA ENHETER

nu vet jag inte var du bor men ibland så kan det stå att det är dålig mottagning på min desire men jag har aldrig haft problem med avbrutna telefonsamtal eller missade samtal. så så länge du inte har problem med inkommande samtal så är det ju lugnt. Tror att mottagingsvisaren är rätt känslig då min kan skifta mellan full och ingen mottagning ibland. Men som sagt så har det inte varit något problem i praktiken!

Lockbot eller lock 2.0 på market ska nog kunna fixa ditt skärmlås! :)

3. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 284

MINA ENHETER

Via LockBot kan du få X10.s skärmlås men INTE via gratisversionen utan endast på köpversionen. Har haft LockBot sen igår men har redan avinstallerat det då jag inte tyckte det fungerade bra,SE:s standard fungerar bättre anser jag