Mottagningsproblem!

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by p0lofsson, Apr 30, 2010.

1. p0lofsson

p0lofsson Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej! Jag ber ödmjukast om ursäkt för om jag dubbelpostar i och med denna tråd, men jag måste ha ett snabbt svar då jag ska bort hela dagen.

Sedan igår kväll har jag haft "Begränsad tjänst" och vad jag än gör så kan jag inte få det att funka. Jag har ett gammalt Halebop-simkort i telefonen som fungerar som ett Telia Max 25 Fri Surf. Kan det vara så att mitt nuvarande simkort har "avslutats" för att jag ska sätta in mitt nya telia-simkort? Jag har dock inte fått något sådant i brevlådan och jag börjar bli lite smått nervös över vad som kan vara problemet.

Är det någon som har/har haft ett liknande problem med sin telefon och vet om det kanske är någon inställning som är rubbad? Kan lägga till att några fulla människor tafsade på den igår, men den rasade aldrig i golvet.

Mvh//Peter

2. Viggo

Viggo Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hade också begränsad tjänst under kväll/natt i förrgår, hjälpte inte att starta om telefonen. Men sedan var problemet borta på morgonen. Tror inte det var fel på Telia för min andra mobil med Telia hade 5 av 5 staplar i mottagning.

3. Aramis

Aramis Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag hade även jag ingen täckning alls under kvällen i förrgår och då har jag TRE, efter en timme eller två så kom allt tillbaka.

4. Jonte

Jonte Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Samma problem med Telenor, kvällen var upp o ner, kom o gick hela tiden.