MulticonMover for Android???

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av tephlaun, 17 jun 2011.

1. tephlaun

tephlaun Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hej!
    Som framgår av rubriken undrar jag om det finns en app som kan flytta flera ikoner samtidigt till "home screensarna". ;-)

Efter en uppdatering är det rätt lökigt att behöva sitta o fäppla som ett mongo med att dra ikonerna en och en ut till "HS", eller hur? Eller finns kanske redan nåt trix eller nåt som gör att man kan placera alla appar direkt ute på home screenarna, typ som OCLF? En OCMIHSM, One Click Multiple Icon Home Screen Mover? Vore väl coolt? :cool:

2. qsecofr

qsecofr Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    701
    Telefon:
    S24 ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    S24 ultra
    ROM:
    Ja tack.
    ROM:
    Ja tack.
    Med adw launcher kan man ju säkerhetskopiera och återställa "skrivbordskonfiguration" Det finns säkert samma funktion i andra launchers också.

/qsec

3. tephlaun

tephlaun Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Visst, en launcher, men nä. Jag gillar inga av de som finns. iPhone har ju en "multiple icon mover". Ska android behöva vara sämre än osx på detta? Synd jag inte kan göra en sån app själv, kan inget om apptillverkning.

4. beyondthemind

beyondthemind Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Sämre tycker jag inte, OSX har ju inte ens den här funktionen med homescreens.

Gillar inte nån av de som finns? Det är ju just de här andra som har funktionen att flytta hela skärmar på en gång inklusive ikoner, widgets osv, vilket inte TW (original) har.

Varför gillar du inte nån av de som finns? OM man gillar layouten på TW såfinns det andra som man kan anpassa så att de ser nästan likadana ut, fast med fler funktioner.

5. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Det kostar ingenting att koda en egen superbäst launcher till android. Man behöver inte ens roota sin telefon. Så visst är android bättre. :)

Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000