Hej, Jag vågar inte beställa headset än eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska köpa. Bör jag satsa på BT eller adapter + bra lurar? Jag föredrar hellre BT då jag inte riktigt vågar använda mini usb så mycket, då jag råkade sluta ut min förra i Diamond. Bryr mig inte riktigt om hur bra samtalstid det finns osv, köper produkten ENDAST för musiklyssning och inget annat, så jag är bara ute efter ljudkvalitén. Någon som kan tipsa om något bra, eller något som ni själva använder? Tack Dem jag har kollat noggrant på är just samsung sbh650 som kostar ungefär 500 kr inkl frakt (man kan använda egna 3.5mm lurar) och SE ds980.
Jag har köpt en sbh-650 på ebay för dryga 100:- , kanske den var gjort för marknaden i kina eller sånt, men jag känner att det inte är tillräkligt helt enkelt , lurarna fick jag slänga direkt och använder ett par sonyericssons walkman lurar istället mycket bättre . Idag med senaste Magic romen (taiwanskan ) så hackade sbh en hel del för var den bättre med min gamla heroRom men då hade den en hack per minut eller sådan. här på forumet har folk skrivit lite om vilka som funkar bäst med magic , Använd SÖK här uppe så finner du bättre förslag
ja köpte ett par Nokia BH-604 förra veckan, 990:-!!! (blåtands lurar med hörselkåpor) Inga sladdar alls och knappar för mediaspelaren o samtal sitter på högerhörlur. dessutom har dom 18-19 timmars aktiv speltid vilket kan jämföras med 7 timmar som de flesta andra blåtands HF har. Dock kan jag inte jubla över ljudkvarlitén men det kanske e själva blåtandsöverföringens fel. Jag ska nog lämna tillbaka dom pga. just det och det höga priset, men annars e det sköna lurar
Jag kör ett HTC HS-U110 där jag ersatt de medföljande lurarna med ett par Denon In Ear. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=331640 Det sitter en 3,5mm kontakt på mikrofon-delen, mycket smidigt.