Musik och Spel samtidigt på HERO?

Diskussion i 'Hero' startad av MrLeopoldStotch, 13 aug 2009.

1. MrLeopoldStotch

MrLeopoldStotch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!

Kan man fortsätta att lyssna på Musik samtidigt som man spelar enklare spel (typ tetris) med Hero? Jag antar det eftersom man kan köra fler java-applikationer samtidigt men tänkte kolla. Blir tokig av min nuvarande telefon som bara kan köra en applikation åt gången...

2. martinh

martinh Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Det ska ju inte vara några större skillnader mellan Hero och Magic.
    Jag har en Magic och lyssnar ofta på Webradio samtidigt som jag sysslar med annat.
    Så det ska nog inte vara några problem.

3. MrLeopoldStotch

MrLeopoldStotch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Låter bra! Tackar för svaret.

4. lurson

lurson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

När jag lyssnar på musik och spelar eller bara smsar så hackar det eller så svarar inte tangentbordet direkt. Jag har testat musikspelaren som följer med, Tunewiki samt meridian. Finns det någon annan som fungerar bättre?

5. DrT

DrT Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 682

MINA ENHETER

https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1267

Med original android spelare och freshface skal går det bra att köra flera program i taget. Jag tycker att originalspelaren är bloatad och inte speciellt bra.

6. tommyhome

tommyhome Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3
    Telefon:
    Sony Xperia Z2

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z2
    Telefon 2:
    HTC One X
    Telefon 3:
    HTC Legend
    Funkar perfekt med originalspelaren att köra musik och spel samtidigt på Hero luren, glömde stänga av musiken vid ett tillfälle när jag lekte med ett spel, och den bara rullade på. Om det funkar med andra mediaspelare eller liknande vet jag inte, gillar standardspelaren, även om jag gillat den ännu mer om den tagit ner covers för musiken som jag lyssnar på...

7. MrQawer

MrQawer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Något OT, men finns det något sätt att få app. för streaming att fortsätta trots att sätter på skärmlåset. Jag försökte lyssna på streamat program från Sveriges radio och när jag la ned telefonen i fickan avbröts programmet eftersom jag kom åt skärmen. När satte på skärmlåset hände detsamma.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att det finns en lösning. Var det möjligen ett nedladdningsbart program på Market? Någon som vet?