Musiken i vänteläge

Diskussion i 'Hero' startad av norskel, 25 nov 2009.

1. norskel

norskel Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejan

Undrar hur jag kan ställa så att skärmen i låst läge kan bli en musikspelare? Dvs att man kan manövrera musikspelaren i låst läge där albumarten ligger i bakgrunden och man kan välja nästa/föregående/spela pausa den aktuella låten?

Detta brukade vara automatiskt för mig men nu är det bara en vanlig random bild som är där efter att jag bytt tema. Och nu undrar jag som sagt var hur jag får tillbaka musikspelaren utan att låsa upp telefonen varenda gång?

2. mikil

mikil Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83
    Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Watch Active 2
    Det ska funka om du har musiken igång när du låser telefonen, om inte det fungerar vet jag inte :P

3. norskel

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo jag vet det brukar vanligtvis göra det men nu gör det inte det tyvärr. Ingen som har några tips på vad som bör göras?

4. mikil

mikil Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83
    Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Watch Active 2
    Använder du det vanliga skärmlåset eller något annat program? Testat att byta tillbaks till en standard-scene? Vilken ROM kör du? Standardmusikspelare? Spelar du musiken med en widget eller via musikspelaren? :)

5. norskel

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Använder det vanliga skrämlåset, har inte jailbreakat den eller vad det nu heter:) Jag testade byta till 2 olika orginal HTC scenes men inget lyckat resultat. Standarmusikspelaren också. Ingen jättegrej bara lite konfunderad-

6. Brother_B

Brother_B Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag har också en undran när det gäller musikspelare och låst Hero. När jag lyssnar på musik och skärmlåset låser, då börjar musiken "glappa" ungefär som om jag streamade musiken och tappar täckning. Hoppas att ni fattar mitt problem.. jag vill inte att musiken ska glappa.