Musikhanteringsprogram mac --> android

Diskussion i 'Allmänt' startad av realhenke, 7 maj 2013.

1. realhenke

realhenke Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är ute efter ett program som kan hantera all min musik, likt itunes som jag använder i nuläget, men också syncar snabbt och enkelt med min Nexus 4 eller alternativt någon "fix" som gör så att jag kan synca N4an direkt med itunes till Google Musik utan massa mellanprogram.

Alltså:
    Google Musik i N4an måste användas som uppspelare
    Max 1 program på datorn
    Smidigt, lägger både till och tar bort musik från telefonen utifrån det nya biblioteket
    Måste finnas till Mac/OSX mountain lion

Existerar detta? Tips och förslag uppskattas!

(Sorry om tråden ligger i fel forumdel men kände att den passade bäst här!)

2. kenuswe

kenuswe Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Har du ens Googlat själv? Finns tusentals lösningar.

Denna app verkar vara populär, https://play.google.com/store/apps/...WFobWVkLm5ldC5zeW5jdHVuZXN3aXJlbGVzc2ZyZWUiXQ..

Har dock en limit på 100 låtar verkar det som, men det finns en betalversion också.

Edit: Verkar som att det går lätt över Google Music, men tyvärr finns ju inte Google Musik i Sverige än. Men det kommer nog bli riktigt skönt när det väl finns.

Last edited: 7 maj 2013
  3. realhenke

realhenke Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har googlat en del, problemet är att det mest är utdaterat eller verkar fungera sådär, doubletwist verkar mest intressant hittills men är fortfarande både fult och klumpigt att använda då man måste både använda itunes + doubletwists egna program samt synca där i mellan. Känns som någon på forumet bör ha/ haft samma problem som jag och hittat någon snygg lösning på det.

Ang din länk så står det att "Mac-users: It does not work with mac yet, our team is working on the development of mac version", men tack för tipset!

4. kenuswe

kenuswe Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Aah, så sjukt jobbigt ang. appförslaget. Jag till och med sökte med mac i sökordet. Jag ska kolla lite mera också, kan vara bra att synka snabbt och lätt.