Musikspelare med albumart, lyrics och equalizer?

Diskussion i 'Applikationer' startad av Snah, 19 dec 2011.

1. Snah

Snah Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    136

MINA ENHETER

Ngn som har tips på en bra musikspelare som hämtar albumart, lyrics och har equalizer?

LCG Jukebox är enda jag hittat som klarar detta något så när, men den är fruktansvärt ful och verkar inte uppdateras av utvecklaren längre.

2. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
    PowerAMP använder jag, riktigt bra.

LCG var bra när de gjorde program till Symbian, till Android är det lite si och så tyvärr... Väldigt dyra också.

3. Snah

Snah Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    136

MINA ENHETER

Ja, så klart! Trodde jag hade testat den redan, men det hade jag visst inte. Tack för påpekandet. :D

Jopp, sant. Körde Symbian förut o därifrån jag har licensen till LCG Jukebox. De verkar dock ha sparkat igång igen på Android med X-plore, en av de bättre filvisaren med root jag sett hittills.

4. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
    Du får gärna förklara hur, köpte X-plore för nästan 100kr och när jag försökte se hela filssytemet så gick det inte.. Den frågade aldrig efter root. Skickade en supportticket för några månader sen men fick aldrig något svar :ehm:

EDIT: Nu har de ju uppdaterat rätt rejält tydligen, vet dock inte om jag gillar den nya looken... Funkar tydligen med root nu i alla fall.

Last edited: 19 dec 2011
  5. Snah

Snah Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    136

MINA ENHETER

För mig har det aldrig varit några problem att komma åt root med X-plore, men då har jag just börjat använda den. Det smidiga med X-plore tycker jag är filvisningens uppbyggnad och funktioner som exempelvis move (mellan de två mappfönstren). Men kanske finns i andra some Fileexpert o Astro också. Jag som letat dåligt?

6. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
    Körde X-plore för kanske ett halvår sedan, såg ut som en klon av symbian-versionen.

Själv gillar jag annars Ghost Commander, den har också delad mappvy och har även ex. ett plugin för att montera SMB-shares. Funkar bra med tangentbord också, vilket är en fördel.