musikspelaren dör & tappar samtal sporadiskt

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Aleks, 22 jul 2010.

1. Aleks

Aleks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!
    Nu har ja fått 2 väldigt irriterande problem med telen! Om ja pratar i telefon nånstans runt 5-7 min, så kan telefonen helt sonika bestämma sig för att bara döda samtalet?? Va tusan kan de bero på? Sen märkte ja imorse att musikspelaren dör efter ca 2 min titt som tätt?? Händer även efter omstart. Standard-rom

2. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Om du inte gjort en fabriksåterställning, gör det. Funkade mycket bättre efter än fabriksåterställning än när jag fick telefonen, vilket är ganska skumt eftersom det borde vara samma sak. :P

Om du kör någon taskkiller är det förmodligen den som krånglar. Sådant ger bara problem. Bättre att starta om telefonen manuellt nån gång om dagen tills ny firmware släpps (om man inte känner för att installera hack såklart).

3. Aleks

Aleks Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

haha, fyfan...ibland skäms man! klart att de e taskkillern som bråkar...kom på de på väg till jobbet..skrev inlägget på tunnelbanan :D
    Däremot samtalstappet e väldigt irriternade..fabriksåterställning lockar ju sådär lagom mkt med tanke på att ja äntligen fått telen precis som ja vill ha den... andra bud? fler som upplever de här problemet kanske?