Musikspelaren hackar?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av borjeboy, 19 okt 2010.

  1. borjeboy

    borjeboy Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    297
    Mottagna gillanden:
    30
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8
    Ja nu när jag uppdaterat till froyo så kan jag inte göra annat när jag spelar musik längre, för telefonen hackar då, innan uppdateringen kunde jag surfa och spela musik, detta går inte längre för då hackar musikspelaren, jag kunde även spela spel och musik men det går inte längre av samma anledning, jag kan inte ens läsa meddelanden utan att den hackar när musiken är igång...

    Sen när jag ska skriva med swype och inte har igång musikspelaren, har inget annat igång än swype.. då laggar fan swype också vad har dom gjort egentligen???????

    Kommer laggfix att lösa problemen? jag återställde telefonen efter installation av froyo för att jag inte fick någon market.. Så det är inte det som behöver göras, någon som har nån ide??
     
  2. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    jag var med tvungen att köra lagfix trots återställning innan upgraderiong och efter...
    telefonen laggade om möjligt ännu mer än innan. totalflopp.
    Root och lagfix fixade biffen som vanligt.
     
  3. jonlinusson

    jonlinusson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2010
    Inlägg:
    97
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tyckte också min telefon var seg som fan efter froyo, just nu känns den rapp men:
    Gjort totalt tre återställning, den senaste genom tre knapps kombon. Gjorde även en cache reset genom tre stegs kombon.
    Formaterade även det minneskortet som satt i telefonen, där samlades ganska mycket skräp som inte försvinner genom återställning.

    Me åas.... Nu är min telefon tom och vågar knappt lägga in några program på den längre :-(