Musikspelaren och albummappar funkar ej

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Airborne, 26 jul 2010.

1. Airborne

Airborne Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

:(Musikspelaren i min x10 mini pro blandar ju allt den hittar i telefonen dvs ringsingnaler och musik om vartannat + att den inte kan göra spellistor så det går ju inte att lösa det den vägen heller utan att göra spellistor i datorn.

Musiken ligger i mappar för albumen men det hjälper inte eftersom inga val att spela upp album finns i spelaren utan allt blir blandat i en enda röra. Hur har man tänkt här hos en telefontillverkare som gjort musik och fotomobiler under lång tid kan man undra?:eek:

Rensade bort albumen med mp3 låtar från mobilen(hade inte hunnit lägga in så många ännu) och tänkte jag prövar att lägga in musiken med MediaGo programmet från Sonyericsson men det blir samma sak där förutom att den gör musiken i aac mp4 format istället för mp3.
    Tog inte med albumart heller trots att de syntes i programmet på datorn.

Finns det någon fungerade androidmusikspelare som fixar spela musik efter album, går att göra spellistor i samt helst har equalizer som funkar med x10mini/pro?

På min gamla C702 som x10 ersätter gick det bra att välja både artist och album som urval + att den hade equalizer.

Verkar vara samma visa i fotobläddraren "album" som förutom fotografierna visar knappbilder och annat som inte borde synas om man inte letar just efter det.

Detta och att bluetooth bara funkar till samtal/musik är väl det jag retar mig mest på i en annars väldig rolig mobil där jag hittat de mest oanande funktioner såsom mätare för jordmagnetiska fältet och en mängd andra sensorer som faktiskt är rätt hightech.

Nedladdade kompassappens nattlägen fungerar helt perfekt för nattnavigering på båten, nu slipper man fippla med en röd ficklampa för att läsa vanliga båtkompassen i min lilla segelbåt.:)

2. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    376
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    TuneWiki är populär och där kan man välja att spela låtar från olika spellistor eller mappar eller vad du nu vill. Det där med equalizer är en annan historia, kan tyvärr inte hjälpa dig med det.