Jag håller faktiskt med det här. I jobbet kan telefonen vara hopplös, jag jobbar som målare och då vill man inte gärna stå stressad som ett as och försöka göra något när telefonen hänger sig.
I Fredags ringde larmet på morgonen, men då hängde sig telefonen så de gick inte att stänga av larmet så ungarna vaknade vid 04.45 pga det, inte så poppis hos min mammalediga sambo iallafall. Lösningen blev att ta ur batteriet.
Sen några timmar senare på jobbet så ringde chefen, men då gick de inte att slidea för att svara för telefonen hängt sig. Sjukt jobbigt och jävligt irriterande, samt att de inte är första gången de händer.
Bara några minuter efter samtalet med chefen skulle jag ringa en annan kollega men då tog det seriöst 8 minuter att få upp kontakterna i kontaktboken från och med det att jag tröck på den.. 8 jävla minuter med svart skärm och inget som går att göra.
Jag gillar denna telefon skarpt och har haft en massa olika android, men jag säljer nog denna under dagen för 3900kr och letar efter en annan. Låg och pillade med sambons desire igårkväll men den var då fan segare än galaxyn på många punkter, men inte detta överdrivna lagg. Och gpsen funkar som den ska. Men jag vet seriöst inte, kanske blir en x10 igen. Tråkigt att behöva byta bort telefonen pga dessa jävla lagg å gps problem då man verkligen triv med den förutom dom idiotfelen på den

Click to expand...