MW600 och Google Listen?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av JonCe, 22 feb 2011.

1. JonCe

JonCe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har precis köpt ett MW600 men får det inte riktigt att funka ihop med Google Listen. Det funkar bra att ringa med, men när jag kör igång Listen så används högtalaren på telefonen. Samma sak gäller för övrigt om jag kör spotify.

Någon annan som har problem med MW600 och Listen?

2. auno

auno Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Funkar hur bra som helst för mig (och många andra). Gissningsvis så har du den inte inställd på att användas för media utan bara för samtal. Om du går in på Settings ->Wireless & networks -> Bluetooth settings så borde din MW600 finnas i listan på BT-enheter där. Long-pressa på den så får du upp en meny där du kan välja Options och vidare efter det välja huruvida den ska användas för media och/eller samtal eller inget alls.

3. JonCe

JonCe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för snabbt svar, tyvärr hjälpte det inte. Jag visste inte att man kunde komma vidare genom longpress i settings, men när jag gör det så är allt checkat. Mycket konstigt. Väldigt irriterande att det inte funkar, det verkar ju precis som du skriver vara så att många är nöjda med sina MW600. Skulle dessutom behöva det för en telefonintervju imorgon, men tji fick jag uppenbarligen...

4. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Du har provat starta om telefonen? para om headsetet? kryssa ur inställningen att musik ska köras i den och sedan kryssa i den igen?

5. JonCe

JonCe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, ja och ja. I alla möjliga och omöjliga kombinationer. Den kombinatoriska explosionen har säkert gjort att jag missat en eller annan sekvens, visst, men att avpara, starta om, och para igen har jag bland annat gjort utan önskat resultat.

6. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94

MINA ENHETER

Bara för att förtydliga mina erfarenheter; Jag är inte helnöjd med MW600. För musik och annan media är det toppen, för telefonsamtal är det skräp. Hackar och hoppar på mottagarens ände och är oftast obrukbart pga det.

Så, kort och gott; Att lyssna med, tummen upp. Att tala med, tummen ner.

7. JonCe

JonCe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

ARGH! Nu funkar det!

Problemet var att jag är en idiot. Jag hade lyssnat på radio, och inte ställt tillbaka headsetet till att ta ljud från telefonen.

Tack för all hjälp jonaz och auno!