My back up installationen

Diskussion i 'Blade' startad av Star, 10 mars 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, jag skulle behöva lite guide till den person som har haft/har my back up appen. Det är så att min blade är död dvs knapparna. Ibland funkar men det mesta är det död. Jag var på tele2 butiken och tjejen som jobbade där sa att det måste in på lagret och om jag bestämde mig att lämna den på lagret så skulle jag förlora alla filer. Men jag sa, jag gör det imorgon så fall och ikväll ska jag försöka rädda mobilen genom göra backup på alla filer även ljudfiler. Nyligen laddade jag mobilen och det funkade lite bättre samtidigt installerade jag appen "mybackup". Men jag vet inte hur gör, när jag klickar på Backup så kommer fram en rubrik som lyder "applications and Media, jag har förstod att det betyder väl applikationer och media filer? När man klickar på den så står det " Backup to Local (SD card) el online. Jag vet inte vad online innebär. Min fråga om jag bestämmer mig till Local SD Cart då jag uppfattar att det är SD-kortet och ifall min mobil inte funkar och lämnar på lagret och de "ominstallerar om hela mobilen från början". Innebär det att SD kortet ska också ominstalleras? Hur ska jag rädda mina filer som jag hade på mobilen?

2. itomg

itomg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Liten fråga, har du inte all musik, bilder och ja typ allt på SD kortet redan? Isf plockar du ju ut det kortet så du inte lämnar in den med SD kortet i.

3. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har ingen musik på SD kortet utan jag har bilder, videor. Sen har jag röstinspelning men den ligger i telefonens minne. Vet inte hur jag ska överföra den till SD-kortet. Jag undrade en sak, när jag installerade MYbackup så råkade jag skriva min hotmail istället gmail. Min fråga, om man kan ändra till gmail el har det någon betydelse angående inställning på mejl?