My Tracks

Diskussion i 'Applikationer' startad av carlsson.d7, 27 sept 2009.

1. carlsson.d7

carlsson.d7 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag var ute på en promenad nu ikväll och testade my tracks. Riktigt kul program. Men när jag hade gått 6 km ungefär så hänger sig programmet/telefonen. Jag får ta ut batteriet och starta om telefonen. När jag startar my tracks igen så har mitt "track" stoppats. Jag vill ju fortsätta på det men hittar inte något som tyder på att det går.

Är det någon som vet om man kan fortsätta på ett "track" eller är man tvungen att starta ett nytt? Eller går det kanske sätta ihop två tracks?

2. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Tror du måste starta om ett nytt men jag tycker att du borde fundera på varför det hänger sig, händer det ofta? Jag har använt det en del på min Hero & det har funkat perfekt.

3. pdahlberg

pdahlberg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

My Tracks är riktigt bra! Har använt det några gånger när jag varit ute och cyklat och syncat upp det till Google Maps sedan. Sökte länge och väl efter ett liknande program till min gamla P1:a och äntligen har jag ett där jag kan se de olika rutterna på Google Maps.

Du kan nog inte återuppta en rutt i programmet, men om du startar en ny så kan du välja att lägga in den på en tidigare existerande när du sedan syncar. Dessutom kan du editera den fritt i Google Maps när den väl ligger där.

4. carlsson.d7

carlsson.d7 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Har bara hänt 1 gång och sen inget mer. :)

5. TetsuBo

TetsuBo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har testat Sportypal 2 ggr när jag varit ute och sprungit. Funkar bra men jag kan inte få ner mina tidigare uppladdade workouts till telefonen efter att jag rensat den.

Hoppas My Tracks kan funka lite bättre.

EDIT: Laddade ner GPX filerna från sportypal och använde Linda file manager för att importera dom till My Tracks.
    Hejdå Sportypal. :)

Last edited: 7 okt 2009