När kommer den till övriga operatörer?

Discussion in 'Samsung' started by cnord, Aug 1, 2011.

1. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

3Surf Max 299 - 10 GB 14.4 MBIT borde mer än väl täcka en 10.1:a med 24 månaders bindning.. Frågan är bara när den släpps till övriga operatörer?

2. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

samsung

Iofs inte svar på din fråga, men du vet väl att den finns som kontantköp. Då blir man inte hängande med ett abonnemang, om nåt går fel.

3. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jo jag vet, men den är meningslös för mig utan ett 3g-abbonemang - och för att få 14.4 mbit måste jag ändå betala 199 spänn i månaden, då känns de resterande 100 kronorna per månad väldigt prisvärda.

4. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

samsung

Ok, jag köper aldrig låsta prylar. Abonnemang har jag redan för många. Den skall väl egentligen lanseras på riktigt under augusti. Eller gäller inte det längre?

5. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Nä jag köper den på Phonehouse antagligen, olåst med ett surf-abb på 24 månader.

Jämfört med 5000 kontant, och sedan 199 kr per månad för surf, känns 299 per månad, och 3 fria månadsavgifter klart övrkomligt 6279 kr inkl 10 GB höghastighetssurf i 2 år! Bindningstid eller inte, det är en bra affär.

6. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

samsung

Tror att vi som är äldre, är lite mer motståndare till att vara låst. De flesta av mina kompisar vet nog inte vad en surfplatta är.

7. cnord

cnord Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Inte omöjligt, dock är man ingen ungtupp själv längre. Jag tänker snarare tvärtom, d.v.s. om jag ändå ska stå och ticka ett mobilt bredbands månadsvis, vill jag ha all tänkbar subvention från det :)

8. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

samsung

Ärligt talat har jag inte tittat. Skaffade nyss ett Telia mobilt bredband 18 mån, ovanligt för mig. Väntar på att segbandet, Telenor, skall ta slut. Dubbla abonnemang några mån till. Orkar inte bråka med Telenor.