Problem: Nätverksfel på mejl

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av vincentvigren, 10 sept 2012.

  1. vincentvigren

    vincentvigren Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej.
    Har haft en sensation länge och har nyligen bytt till en ny likadan. När jag ställer in allt till mejlen så verkar det fungera och jag får ett gäng mejl. Problemet är nästa gång jag vill hämta mejl. Inget kommer automatiskt och när jag trycker på uppdatera tar det en stund sen får jag upp "Varning. Nätverksfel."

    Raderade kontot och gjorde om allt med exakt samma fel. Det fungerar en gång när jag startar kontot men inte igen. Har inte en aning om var felet ligger. Har alltid fungerat förr och inställningarna för mejlen stämmer ju.

    Några förslag?
     
  2. vincentvigren

    vincentvigren Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej igen!
    Fortfarande samma problem här och jag hittar ingen som kan hjälpa mig. Nu ska jag ut och resa så det hade varit super om mejlen hade fungerat.
    Det har kommit mejl till telefonen några gånger sedan september. Utan förvarning kommer det ett tiotal mejl, men det har bara hänt fyra gånger... Två av gångerna hände det när jag pluggade telefonen till datorn för att lägga över musik men det borde ju inte ha något med saken att göra.
    Blir inte klok på det. Inställningarna måste ju stämma men det fungerar bara inte. Kanske något annat som hindrar?
    Tacksam för svar!
     
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 766
    Mottagna gillanden:
    44 765
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Jag har inte varit med om något liknande själv, men om du kommit till vägs ände i felsökningen kan det vara läge att göra en fabriksåterställning och börja om från ruta ett.