hej 
har ett litet problem som jag undrar om det skulle vara möjligt att fixa smärtfritt (delvis utan att behöva formatera mobilen..)
för några timmar sedan sorterade jag lite apps och lekte lite med mobilen och installerade lite apps. Då såg jag att ram minnet började bli väldigt högt även om jag använde memory booster så jag bestämmde mig för att starta om den.
Efter att ha startat den började den uppföra sig väldigt konstigt och den laggade väldigt mycket i början. Detta är något jag kan ta eftersom jag sällan startar om telefonen men sedan märkte jag att det var något mer som var fel...:
1: Vissa widgets funkar inte utan det står helt enkelt "problem vid inläsning av widget". trodde först att det var något fel på minnet men det var det inte.
de widgets som funkar är youtube, inställningar widget ( wifi, bluetooth, gps, osv) och google sök.
2: i högra hörnet, precis under stället där tiden och andra grejer står, finns det någon konstig, väldigt liten text som ändras ungefär 1 gång / sekund och nya ord kommer fram. sedan är det också någon sorts mätare som jag inte förstår med siffror som 1.49 / 1.75 /2.23 (stod exakt så under en sekund).
några av orden är till exempel: aper.oceamwaves, system_server, tvoutserver,com.antivirus.
om någon vet vad det är skulle jag vara tacksam om ni kunde berätta :S
och skratta inte åt mig
P) för jag är ganska ny med android (bytte från winmo).
tack i förskott
/ Edin
[EDIT] verkar vara ett aktivt forum eftersom 15 personer redan läst inlägget
hoppas att någon kan lösningen
Last edited: 17 sept 2010