Någon med erfarenhet av försäkring?

Diskussion i 'ASUS' startad av JackHellberg, 15 apr 2012.

1. JackHellberg

JackHellberg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej! Min kompis råkade tappa min eee pad transformer i marken, och den gick sönder. Som tur var så tecknade jag en extra försäkring av netonnet och undrar nu vad som kommer att hända med den? Jag är rätt säker på att jag skall få tillbaka värdet som var när jag köpte den och undrar då ifall de kanske kommer ge mig en Transformer Prime?:)

Någon som vet? Undrar bara...

Med vänliga hälsningar Jack H.

2. Idomin

Idomin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag vet inte hur det står till med försäkring men när jag reklamerade (garanti) min Galaxy S hos tre efter tre värdelösa reperationer blev jag lovade Galaxy S2 eftersom föregångaren inte fanns kvar i sortimentet. Eftersom de tillhörde samma priskategori som supporten uttryckte det skulle det inte vara några extra kostnader, men likförbannat kom sedan en räkning på mellanskillnaden. Eftersom primes listpris är minst en 1000-lapp högre tror jag inte du får en utan att betala extra.

3. Jens

Jens Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

Jag har ett tips: Ödsla tiden på att kontakta Netonnet istället för att fråga på ett forum. . Dom VET garanterat!

Skickat från min Transformer TF101 via Tapatalk 2

silversked gillar detta.
  4. alexm

alexm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    104

MINA ENHETER

Här kan du läsa lite om försäkringen http://www.netonnet.se/files/insurance/netonnet_forsakring_Trygghet_Solid_2011_11_16_SSN02.pdf . Troligtvis får du lika mycket pengar som du köpte din platta för till att köpa en ny surfplatta.