Någon mer? Hjälp?

Diskussion i 'Desire HD' startad av TazZy, 24 jan 2011.

1. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Så jag fick flera klagomål från diverse människor som försökte få tag på mig i helgen som påstod att dom inte kunde komma fram. Precis som telefonen vore avstängd vilket den inte var. Fick dock en massa samtal från annat folk vilket fungerade finfint (både hemtelefon och mobil), kunde även ringa andra men det var ca 6-7 personer som inte kunde komma fram alls vilket oroar mig. Dels för att det inte verkar vara tele2s fel då jag/andra kunde ringa mig och dels för att dom som ringde har olika operatörer (telia, tele2, halebop)..

Hänt enstaka gång innan, har något svagt minne av att någon sagt att dom inte kunde komma fram.. Tog det inte så allvarligt då det var en.. Men nu i helgen har en rad människor påstått samma sak.. Så vad kan problemet vara? Verkar vara förjävla märkligt imo.

Tänkt att det kunnat vara att mottagningen och skit som varit borta, men så är icke fallet. Hände senast ikväll och det efter jag ringt så jag är säker på att jag haft mottagning. Har ingen på blocklistan heller.

Tack på förhand.

Last edited: 24 jan 2011
  2. NervsOfSteel

NervsOfSteel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har hänt mig också innan, inte bara med min dhd utan innan den också. Vet inte vad det beror på, men jag skyller på tele2;) Hur man ska rätta till detta vet jag inte. Du är i alla fall inte ensam.

3. robbanos

robbanos Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Det är inte den välkända appen Widgetsoid ni har installerat?

4. NervsOfSteel

NervsOfSteel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nepp inte jag i alla fall.

5. Ljunkan

Ljunkan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

6. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Okeyokey.. "bra" att veta det iaf.
    Icke, ingen aning om vad det är för något.

Antar det :< Detta blandat med deras jävla hemsida som är nere 9/10 gånger så tänker jag aldrig komma tillbaka ><

7. swampmonkey

swampmonkey Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

var med om samma trams med tele2 jag med, har bytt och rullar telesnor numer, inga problem än så länge :)