Finns det någon Magic rom med Svenska menyer? Om det finns fler, vilken kan ni rekommendera? Måste fixa svenska till min morbror som suger på engelska (D'OH)! Raptor
du kan använda Custom Local (leta på google för custom local apk) så kan du få svenska på alla romar...
Jag hittade bara svensk inputs till heron. ? :\ Jag tänkte mer på att menyerna skulle vara på svenska, inte inputs.
Men översättningarna gör att det är en "definitionsfråga" Exempel: Framåt i webbläsare blir "vidarebefordra"
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=18162&postcount=32 försök med det här för att få svenska... själv har jag vant mig vid engelska, så det är bara förvirrande med svenska
jag vet, hittade det där men det står "Gör enligt nedan så får du svensk ordlista i tangentbordet utan att roota." "Stäng programet och nu har du svensk ordlista " det är svenskamenyer jag tänker på
jo med custom locale får man svenska menyer också... när du väl kör programmet, välj sv eller sv_sv tryck ner den lite längre stund och välj den, kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut där, det var länge sedan jag använde den... men var inte rädda att testa.