Någon som använder pressreader eller har app tips

Diskussion i 'Applikationer' startad av Martinicum, 25 jul 2012.

1. Martinicum

Martinicum Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Hej jag är sugen på att läsa den "riktiga" tidningen och hittade Pressreader på min padda. Fanns en prova på period men hann inte kolla allt och jag hittar inte uppgifter om allt på deras hemsida. Så nu undrar jag om det är någon här som har erfarenhet av appen och som kanske kan berätta lite om för och nackdelar?

Hittade denna gamla diskussion om appen men tråden verkar vara död :
    https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=28854 Press Reader har börjat fungera!

Har också några frågor, kan man ha samma konto på flera telefoner och paddor? Jag skulle vilja dela tidningar med min sambo som också har en padda.
    Om man kör på kostnad per tidning kommer man då att betala en gång för varje nedladdning förutsatt att man kan ha samma konto på flera enheter då :)

Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2

2. Martinicum

Martinicum Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag har luskat lite själv och tänkte att om jag vill veta så kan kanske även någon annan vilja så.... Man kan ansluta tre smartphones och tre datorer till samma konto. Jag har provat och fick då möjlighet att ladda ned de tidningar jag köpt på min padda till min mobil telefon så det verkar fungera :).

Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2