Problem: Någon som har en ide?

Diskussion i 'G2 - ROM-filer och utveckling' startad av Perlisch, 2 maj 2014.

1. Perlisch

Perlisch Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    75

MINA ENHETER

Tja, har en g2 som jag kört CWM och CM11 ett tag på. Såg PAs nya funktion hover och peek och vart intresserad av att testa det. Sagt och gjort så installerade jag deras PA4.3Beta1 genom CWM fast det stog att det kunde uppstå problem. Funkade klockrent och romen kändes stabilare än CM och jag gillade den verkligen. Men sen kom det en uppdatering till PA4.3Beta2 så jag tänkte att jag slänger in den. Fick bootloop och testade det vanliga clear data/cache samt dalvikcache men den ville inte boota ändå. Gick tillbaka in i CWM och flashade den ursprungliga romen som funkade (Beta1) men nu loopar den med. Slänger in stock och installerar TWRP för det var det dom rekommenderade på XDA i PA tråden. Men det funkar ändå inte att flasha PA nu den står bara och snurrar på deras bootanimation. Testat som längst att vänta säkert 25-30min utan att det startar även fast det funkade innan.Även testat att bara flasha rom utan gapps emn det är lönlöst. Det går att komma in i recovery utan problem och flasha min stock backup. Har tänkt att testa CM igen när jag kommer hem. Har nu TWRP 2.7

Någon som har nån ide? Skitskumt...

2. Perlisch

Mottagna gillanden:
    75

MINA ENHETER

Hittade antagligen anledningen nu. Man måste tydligen flasha in officiella modemet från KK men jag kan bara hitta gamla till JB. Någon som har en länk?

3. Droid_269

Droid_269 Guest

4. macedon2000

macedon2000 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Fungerar det bra nu ? Hur är det med data uppkopplingen ? Hade själv lite strul med det...

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

5. Perlisch

Mottagna gillanden:
    75

MINA ENHETER