Hmmm. Söker efter något vettigt GPSprogram typ TomTom eller IGO 8. Kör nu med Nav4All, funkar sisådär, saknar vettig kartinformation, hittar inte heller var man kan lägga in fartkameror (POI). Någon därute som har ett vettigt alternativ att föreslå.
co pilot här med, om man är sneaky går det att hitta versioner på rapidshare som man kan använda om man inte har något samvete.
Man googlar och hoppas på det bästa. På tal om inget så finns det en riktigt bra applikation på google market som heter "appsinstaller" som man kan använda för att installera applikationer man har i APK format på SD kortet.. på tal om inget som sagt var.
Varför installera den appen när man kan använda en file browser som Astro File Manager och installera där ifrån?
Jag kör Telia Navigator i min. Dock funkar den bara med Telia. De fördelar jag ser är att man kan aktivera prenumerationen på så kort tid som bara ett dygn. Kartorna är alltid uppdaterade och fartkamerorna är utmarkerade. Dock bör man bara använda den i Sverige, för då ingår datatrafiken. Utomlands blir det lite väl dyrt. Edit: Glömde länken: http://telianavigator.wisepilot.com/ota/
Har kört telia navigator i två år på min SEp1i, det bästa är kopplingen till eniro & att kunna söka på butiker, företag, namn m.m. För övrigt så var det dyrt, 99kr i månaden men det kasnke finns bättre avtal? Copilot är, bortsett från avsaknaden att kunna söka på namn, företag & butiker bättre i allt & jag fixade det piratvägen. När vi får tillgång till betalapps så köper jag det helt klart!
Ja inte betalar jag 99kr månaden med den användning jag har. Copilot, kan man se fartkameror i den och hur fungerar den i Sverige?
Det kostar fortfarande 99 kr per månad. Dock kan man välja att köra på ett dygn för 19 kr, så använder man det sällan så kan det vara ett bra alternativ. Datatrafiken ingår hela tiden i Sverige. I programmet så väljer man vilken prenumeration man vill ha, så den behöver inte installeras varje gång. Jag laddade ner installationsfilen direkt från länken, men fick ha "okända källor" markerat under inställningar.
Ja, man kan se fartkameror, dock måste man ladda ner den filen separat, står i recensionen här på swedroid hur man gör, den fungerar bra här i Sverige.
jag vill ju inte roota min telefon, vill inte riskera att allt pajjar och hej och hå, låt oss SVENNEBALLAR få betala för en ärlig droid! =P vill ju ha co pilot som alla pratar så gott om!
Du behöver inte ha en rootad telefon för att köra copilot. Funkar alldeles ypperligt på min orootade Hero
Hittade Copilot flytande i viken, dock utan kartor har installerat på telefonen utan problem, dock vill den inte tanka hem kartorna får bara fel. Är det någon vet varför det inte funkar? Tänker köpa hela så fort det går via market, verkar vara kanon.