Fråga: Några frågor och tips?

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av Marc Swing, 30 apr 2014.

1. Marc Swing

Marc Swing Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Beställde en G2a igår och borde ha den nu på fredag eller måndag och är sjukt taggat för det verkar vara en sjukt nice mobil :cool:

Kör själv en Samsung Galaxy S2 idag som min morbror ska få ta över när jag får min G2a...

Har dock läst runt lite här på forumet osv och har några frågor...

Är det värt att uppdatera till KitKat nu eller rekommenderar ni att man väntar?
    (har nämligen hört att nya uppdateringen innehåller en hel del buggar? tex seg kamera, brus i hörlurar och bluetooth problem?)

Vilka fördelar och nackdelar ser ni med uppdateringen? finns det nå mer buggar som ni stör er på?

Finns det några buggar med orginal OS som är i mobilen när man får den
    ?

Har ni några tipps och tricks som kan vara bra att tänka på när jag får mobilen?

Tack på förhand!

2. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

kameran är bättre i kitkat än i jb men det är marginellt.. den är alltså ännu sämre i jellybean. ljudbuggen det pratas om är inte något som drabbar alla, dvs precis likadant som i stock android på nexuslurarna. bluetooth har varit ett problem sen 4.3 så även i stock android. men på min g2 har jag inte upplevt några problem alls. Lagg över bluetooth tex i spotify är en bugg i spotify och inte pga os.