Min gamla trogna G2a kan inte lagas(gul fläck på skärmen) och den var slut på lager så electroworld var schyssta nog att ge mig pengarna jag köpte den för(typ en vecka innan garantin gick ut) och nu sugen på en G4. Men undrar om den har liknande UI och appar som G2 med kitkat(jag verkar vara den enda personen i världen som skarpt gillat LGs menyer och inbyggda appar, första gången jag inte hade behov att installera custom rom).
Det jag gillade mest med G2an var anteckningsappen och dess tillhörande widget. Men när jag testade G4 lite snabbt i butik så kunde jag inte hitta den appen. Så frågan är, finns det någon anteckningsapp på G4 lollipop/marshmallow som är "floating", alltså den är "always on top" och täcker ej hela skärmen när man skriver i den? Den jag hittade kunde man inte skriva i när den "flöt". Och finns det en anteckningswidget man kan scrolla bland de olika anteckningarna direkt?
Gillade också väderwidgeten skarpt, men verkar som de kör den i mitt tycke tråkigare material design stuket på den nya.
Last edited: Dec 18, 2015