Några frågor om x10 mini pro

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Walle1991, 23 nov 2010.

1. Walle1991

Walle1991 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tjo!
    Funderat på en pro p.g.a tangentbordet och undrar bl.a vad ni x10 pro ägare tycker om "känslan" att skriva på den? har provat lite men hann inte de jag ville göra. skriver lite sms nu och då+ surf såklart.

De där med 1 widget på skärmen fixar man ju med te.x ADW

Blev den bättre/sämre med uppdatering till 2.1?

Räcker upplösningen eller känns den för liten?

Tycker ni om touchen?

kommer gå från en LG GT540.( som för övrigt är på rep :mad: ) Tyckte ganska bra om det tills det buggade mer och mer, det är därför jag undrar bl.a om uppdatering.

Och tycker ni 1500kr(eventuellt) är ett bra pris? Känner han sedan förskolan och telefon ser ut att vara så gott som repfri. ;)

2. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 284

MINA ENHETER

Jag tyckte till att börja med att tangenterna var lite jobbiga att trycka på men den känslan försvann efter någon veckas användning. Nu tycker jag tangenterna är underbara att skriva på,lagom känsla i knapparna och lite motstånd.
    Upplever inga som helst problem med skärmen eller dess känslighet,den är precis som jag förväntat mig.

Gillar verkligen den här lilla rackarn :-)

I vissa lägen önskar jag att skärmen var större men den känslan brukar försvinna när jag stoppar telefonen i byxfickan och man inser hur smidig den är att ha med sig.

Själv kör jag med Launcher Pro, original Launcher gick bort direkt.

Sent from my U20i using Tapatalk

3. Walle1991

Walle1991 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Ok ;) När man tänker efter så är man ju inte blind så då går det ju bra :D :P :cool: Nu hoppas man att kompisen byter telefon :D

4. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Jag tycker att känslan på tangentbordet är underbar och det är plats även för tjocka fingrar för knapparna är typ upphöjda ;p

Sent from my U20i using Tapatalk